fredag den 15. marts 2013

Want To Fall Asleep In

By Jeanette

Er der noget bedre end nyt og lækkert sengetøj ? Er der sikkert, men det er nu skønt at hoppe i seng nyt sengetøj! Jeg har været i gang med at kigge lidt rundt på nettet og set efter hvad der er af sengetøj, og må sige jeg faldt over nogle ret skønne nogle ! Jeg trænger seriøs til noget nyt sengetøj og må sige jeg har fundet nogle ret gode kandidater her, som udover at være i lækre kvaliteter, også vil pynte rigtig fint på min seng ! ;)

1: Sødahl // 2: HAY // 3: Snurk // 4: HAY // 5: By Nord // 6: ESPIRIT
Håber i kan bruge inspirationen. Jeg står lidt og vakler imellem og jeg skal købe det fra Snurk, nr. 2 fra Hay eller det fra By Nord. Hmm ;)

I må have jer en god dag. Jeg vågnede til en sms fra skolen om at min lærer var syg, så nu har jeg tidlig weekend. Skønno Skønno, så bare med hvad den skal bruges på ;)

// Jeanette

2 kommentarer:

  1. Der er intet som nyt sengetøj!!
    Et brand jeg i øvrigt kan anbefale er Mette Ditmer - Hun laver det lækreste sengetøj i flotte prints :)

    www.fashionlab.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuh hendes må jeg da lige ha tjekket inden mit køb falder ;)

      Slet