lørdag den 9. marts 2013

Mine 4 næste køb

By Christina

T-shirt: H&M // Pumps: H&M // Blazer: H&M // Trenchcoat: Zara

Jeg glæder mig sindssygt meget til, at disse 4 lækre ting hænger i mit skab om ikke så længe! Det skal nemlig være de næste køb jeg skal gøre mig. Efter x-factor (tror det var i sidste uge), hvor Amanda havde en smuuuk lang, hvid trenchcoat på måtte jeg simpelthen bare finde ud af hvor den var fra! Fandt den så endelig på Zara's hjemmeside og synes simpelthen bare den er SÅ smuk!

Blazeren har jeg længe haft kig på - og skal simpelthen snart have den købt! og det samme med t-shirten :-) skoene er et must her til sommer - har dog ikke helt besluttet mig for farven endnu. Rimelig tydeligt at se, hvor glad jeg er for H&M på de her køb ;-)

Håber i får en dejlig lørdag aften!!

// Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar