torsdag den 14. marts 2013

Lytter til: Sjakket - Magt og Dominans

By Jeanette

Godmorgen folkens - tidlig indlæg fra mig af. Men vil lige vise jer dette band, og deres absolutte geniale nummer. To af folkene i bandet, har jeg gået på efterskole med , så det er virkelig fedt og se hvordan de har klaret sig, og at de får skabt så godt noget musik. 

Min musiksmag er ret bred, men trods det er jeg ret kræsen med min musik - der skal være noget substans i, samt de forskellige komponenter og sang skal spille sammen i en lyd som er sin egen. Synes der er alt for meget musik derude som virkelig lyder ens, og dybden i sangene er som på en flad tallerken. 

Men jeg synes sgu de har ramt rigtig her, de kære drenge ! Og er fanme stolt af at have gået på efterskole med to af dem, hvor de dengang også var nogle geniale musikere!


God fornøjelse, håber i kan lide det. Vil til og smutte igen, skal til brunch fødselsdag ved en af pigerne fra klassen, men skal liiiige ha nået lidt træning inden. God torsdag til jer alle :)

// Jeanette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar