onsdag den 6. marts 2013

Jeanette 050313







Shoes: Converse // Jeans: Global Funk // Shirt: Only // Jacket: Just Female // Sunglasses: H&M
Hej 

Lige nogle outfits billeder fra i går , hvor solen igen bare var fantastisk. Jeg havde min nye Trøje/jakke fra Just Female ,og nøj hvor jeg bare elsker den. Den giver bare en fed effekt, synes jeg . Men den er lidt kold endnu til at bruge som jakke, men forhåbentlig snart - kan jeg bruge den konstant !

Men nøj en god dag det var i går (Barcelona), og bliver helt sikkert os en god en i dag . Skal til åbenhus i Aalborg omkring en bachelor, ved egentlig godt at jeg ikke vil læse den, men det er med at få det helt bekræftet at det ikke er den, ved at få hørt mere om den. Og så er vi nogle styks fra klassen afsted, hvor jeg bagefter skal vise dem skønne skønne Aalborg med en cafe tur og ellers nyde byen og det skønne vejr. Mmh ! 

Men vil smutte igen, er lidt sen på den, dooh ! God onsdag til jer alle !

// Jeanette

2 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt outfit! Det kunne jeg godt finde på at "kopiere" ;) Men jeg er også vild med både lange cardigans og striber!

    www.fashionlab.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe det er os helt i orden, er os selv helt vild med lang cardigan og striber, og vil helt klart anbefale denne cardigan/blazer - den er så lækker og fed ! :)

      Slet