mandag den 11. marts 2013

I DID IT !!!!

By Jeanette

Kan I huske dette indlæg HER, hvor jeg lavede et bette væddemål med mig selv. Jeg klarede det sgu, hele 4 uger uden slik, chokolade, is, kage og chips. Tror det er første gang det nogensinde er lykkes mig i SÅ lang tid at holde mig fra min last! Så er faktisk vildt stolt af mig selv, desværre havde det ikke noget effekt på min krop som jeg havde håbet, men ski - jeg bevidste overfor mig selv, at når jeg virkelig sætter mig for noget, så kan jeg fanme os! 

Små skridt er altid godt ;) Og det bedste af det hele - er at denne lækre lækre jakke er på vej hjem til mig lige nu, NØJ det bliver godt ! Håber den passer, kunne være typisk at den ikke gjorde ;) Hehe. 

Jakke fra Nelly, find den HER
Men fik os fejret min 4 ugers afholdenhed med det bedste chokolade der findes - En Kinder bar , mmh ! Smagte ligeså godt som jeg huskede, hehe. Men som skrevet i det første indlæg om dette, var det mit mål at få min last ned på et mere minimalt og normalt niveau, så det max bliver til to gange om ugen jeg guffer, fremfor hver dag som jeg gjorde før. 

Nu må vi se om det går (håber!). Men vil til og smutte igen, trænger til afslapning efter en laaaang dag med opgaveskrivning/retning, pyyh. Bliver så godt når den bliver afleveret i morgen, det skal fejres (måske) ;) 

// Jeanette

2 kommentarer:

  1. Det er sejt gået. Selv har jeg ingen ryggrad når det kommer til chips, kage, sodavand og slik. Gad godt jeg kunne holde mig fra det, men et eller andet sted ville livet også være træls uden ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe det ER træls uden , elsker chokolade for meget til at vil gøre det igen .
      Men rart at ha taget den kolde tyrker så man lige kan få et mere normalt forhold igen til det usunde ! For det kan ikke undværes i livet ;)

      Slet