søndag den 3. marts 2013

Christina 250213

By Christina

Pumps: Deichmann // Jeans: Cheap Monday // Belt: handmade from Gran Canaria // Shirt: Saint Tropez 

Necklace: Erbs & Bjerke

Ret sjovt billede - var ved at vælte og det fangede Jeanette så lige ;-)
Her er lidt billeder fra i mandags inden Jeanette og jeg tog i skole - fra da der stadig lå sne. GODT DET ER VÆK!!! Er meget større fan af sol og forår, som der er i dag :-) skønt! Men er så glad for min lækre skjorte fra Saint Tropez - synes den falder super flot.

Idag har jeg været inde at spise brunch på Café Viggo i Aarhus med min familie - rigtig lækkert! Og så ude at gå tur med min skønne hund. Synes simpelthen bare man får så meget mere ud af sin dag, når solen skinner.

Fortsat god søndag!

// Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar