torsdag den 7. marts 2013

Christina 050313

By Christina

Shirt: Zara // Jeans: Pieces // Shoes: Føtex // Sunnies: H&M





Hvis jeg selv skal sige det er jeg faktisk ret vild med det her outfit. Var til Mega Kup på Train i Aarhus dagen før disse billeder blev taget, da mine veninder var inde at sælge ud af deres tøj. Min veninde solgte denne her fiiiine skjorte og kunne simpelthen ikke stå for den! Synes den er SÅ fin og sommerlig! Og så passer solbrillerne jo bare perfekt til farverne i skjorten :-)

Til jer der ikke ved hvad Mega Kup er, så er det en event, hvor primært piger/damer sælger ud af deres tøj til billige penge - det er der som udgangspunkt den første tirsdag i måneden, dog ikke i januar, juli og august. Jeanette og jeg har faktisk snakket om at tage ind og sælge ud af vores d. 5. juni :-)

Idag har den bare stået på opgaveskrivning.. Igen igen.. Men den skal heldigvis afleveres på mandag = frihed (i hvert fald lige et par dage..)!!

// Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar