fredag den 1. februar 2013

Skal, skal ikke?

By Christina

T-shirt: H&M // Blazer: H&M // Earrings: H&M // Shoes: Asos // Snap back: Asos
Er virkelig blevet forelsket i de her 5 ting og er stadig MEGET tæt på bare at trykke "køb" til dem alle, da det ikke er nogle ting, der trækker tænder ud (rent økonomisk).. Synes de er SÅ lækre! Har længe gerne ville have en cap/snap back og synes simpelthen bare, at denne her er så cool! Så overvejer meget at købe den, selvom jeg tvivler på om den passer til mig og min stil - men det må den sku komme til! ;-) og de andre ting er jeg virkelig også bare forelsket i!

Såeh.... Skal, skal ikke??


Nu vil jeg til at gøre mig klar til pigehygge med nogle dejlige veninder med drinks, snak og en masse grin. God aften til jer!

// Christina

2 kommentarer:

  1. Hvis du har bare lidt plads i budgettet, så JA! De er alle 5 virkelig nice, og kunne selv godt finde på at trykke køb :-)

    - Sidsel / www.freedom.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det frister godt nok! Det kunne godt være, at man bare skulle gøre det - og så dyrt er det jo faktisk slet ikke :-)

      Slet