tirsdag den 12. februar 2013

DETOX TE

By Jeanette
Pukka Cleanse , Kusmi Xoted (tidligere Kusmi Detox)
For nogle år siden, havde jeg en stor kærlighed for Pepsi Cola på Dåse (Skulle være på dåse) og drak seriøs mange om dagen. Da jeg endelig fik besluttet mig for at ændre den skod afhængighed, faldt jeg over på en ny, dog langt bedre og sundere. Nemlig te - uden sukker. Med tiden er jeg så begyndt at gå mere og mere op i, hvilken form for te den har, og hvilke sundhedsvirkninger den muligvis har. 

Det er så  her mine to favorit te'er på billedet kommer ind i billedet. Hver især har en udrensende effekt på hver sit område, samtidig med at de smager SÅ godt. 

Pukka Cleanse er en te der går ind og renser ud indefra, og skulle derved have en positiv effekt på sin hud. Om den 100% virker synes jeg er svært at sige, men den smager vildt godt og er meget blid i smagen.

Kusmi Xoted er en detox te, der skulle gå ind og giver en ekstra energi, afspænding og udrensning. Førhen hed teen Kusmi Detox, men da der ikke er gjort nogle undersøgelser i om den virker som udrensnings te, er navnet ændret til Xoted. Denne te er den jeg drikker mest, og jeg synes jeg kan se en forskel på perioder hvor jeg drikker den meget, og andre hvor jeg drikker den lidt. Derudover smager den os bare godt, så for mig er det bare en bonus om den har sin effekt ;)

Et lille tip om godt te herfra, hvis der er andre som mig, som bare ikke kan undvære en lækker kop te ;) Nu må jeg hellere få gjort mig færdig, så jeg kan komme til Aarhus, hvor den står på hygge med to meget savnet veninder :D Go tirsdag til jer alle ;)

// Jeanette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar