fredag den 15. februar 2013

Det bliver bedre!

By Jeanette





Som I nok har lagt mærke til, har der været noget stille herinde på bloggen. Det skyldes bl.a. at Christina nyder sin dejlige ferie med familien i varmen, håber hun tager en masse varme med hjem til os ;)

Men også, at jeg for tiden ikke så meget at inspirere med. Min vinterferie går hovedsageligt med arbejde, hvilke betyder at mine outfits består af et par cowboy bukser, afslappet sko og en Q8 trøje. Ikke så fashionbel ;) Derudover får jeg trænet , holdt mig laaaangt væk fra alt slik og andet guf, og måske set lidt for meget serie. Er faldet pladask for serien The Vampire Diaries - Bare alt for spændende, så når jeg liiige har en time frirum bliver serien straks sat på ;) Fik i går 3. sæson af min kæreste i valentinsgave, da jeg snart er færdig med 2. sæson, og 3. er desværre ikke muligt at leje via min Yousee abonnement :) (GO Gave!)

Men jeg og Christina vender stærkt tilbage snart, i aften skal jeg have fætter/kusine + kærester hygge aften, så der skulle gerne komme nogle outfits billeder i morgen ;) Ellers må I have en rigtig god Fredag :)

// Jeanette

2 kommentarer:

  1. Vild med billede nr. 3 - så fint :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak , er os ret glad for det - sneen gav alligevel en ret fed effekt :D

      Slet