torsdag den 3. januar 2013

SALE

By Jeanette


Links: Storm & Marie: Kjole / Top / Kjole - Black Lily: Kjole / Pumps / Støvler - Gestuz: Top / Nederdel / Bukser - Envii: Kjole / Skjorte
Har fundet nogle udsalgs favoritter fra nogle af mine favorit mærker, som jeg VIRKELIG gerne selv vil eje. Det er ting som jeg finder tidsløse, da de er meget simple, men stadig med nogle rigtige gode og fede detaljer. Lidt mørke farver i forhold til, at vi nu vender snuden mod sommer og varmere tider (i known - er lidt tidlig ude med at glæde mig) men synes dog stadig det er nogle ting der vil kunne bruges de næste måneder. Er selv helt tosset med tingene, og går stadig og overvejer flere af dem ;)

// Jeanette

2 kommentarer:

  1. Det er nogle virkelig lækre sager! Januarudsalg er det bedste! ;-)
    Jeres blog er super lækker! Kig endelig forbi min, hvis I har lyst!
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det er det i hvert fald , ligger bare skidt lige efter jul ;) Heh

    Mange tak - du må hellere end gerne følge den ;) Men skal nok tage et smut forbi :)

    SvarSlet