torsdag den 24. januar 2013

Jeanette 230113



Leather Jacket: Zara // Scarf: By Malene Birger // Blazer: Seduce // Top: 2hand // Belt: Pieces // Pants: H&M // Shoes: Pavement



Jewelry: Rings: Friis&Company , Frk. Lisberg , Skagen , Erbs&Bjerke // Bracelets: Bahne , Pieces

GOFFY !!! :D 

Hele to nye ting har jeg på til disse outfits billeder. Toppen som jeg har fået gratis af veninde og mit tørklæde fra By Malene Birger. Fik tørklædet med 40% tilbud - Og er dermed mit bedste januar køb ! Det er i en så lækker kvalitet, og er tilpas tyk. Synes bare det falder så perfekt (ved godt det ikke sidder helt perfekt på billederne), men det et scoop som jeg er overlykkelig for ! ;)

Lige før vi tog disse billeder (min medblogger og jeg), havde vi afleveret vores kommunikations opgave , derfor det glade goffy billede til sidst. Elsker følelsen man har hver gang man har fået afleveret en opgave, selvom man ikke er 100% sikker på om det er korrekt, er det en rar følelse af at have det ude af sine hænder. At få fjernet tyngden fra skulderne. Så det kun den mundtlige præsentation tilbage for dette projekt og mit speciale, som jeg personligt ikke synes er så slemt som at skrive opgaverne. Kan virkelig snart se enden på mit semester , yeah !! (MEGET kort semester ;) )

Vil smutte igen , i må ha en fantastisk aften derude !! :D

// Jeanette

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med din tee. Det er en rigtig god farve sammensætning og så ser den bare dejlig ud :)
    Og den location er bare så pæn med alt det sne :)
    Og tillykke med den afleverede opgave - det må være så dejlig en følelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak , den var os lidt af en scoop ;) Hehe.
      Men jaah rigtig fin location , lige ved siden af skolen, så der gåes sniger ture når billederne skal tages ;)

      Slet