mandag den 21. januar 2013

Jeanette 180113





Shoes: Deichmann // Pants: 5Units // Top:  A QUESTION OF // Blazer: H&M // Scarf: Gina Tricot


Er i færdige det var koldt at tage disse billeder, men ikke desto mindre synes jeg, at vi (medblogger og jeg) fik taget nogle rigtige fine billeder. Men selvfølgelig, lige efter vi var blevet færdige med at tage billederne, og vores fingre var ved at fryse af, kom solen frem og skinnede SÅ flot i sneen. Men vi var så frosne , at vi orkede simpelthen ikke at tage flere, og bevægede os i stedet for op i Viborg centrum for at kigge butikker, spise mega lækker frokost og bruge lidt penge på nyt gejl. Ups ;)

Men håber i har haft en god mandag derude, min har bare stået på opgave skrivning til min kommende kommunikations eksamen. Jep, dette er endnu en af mange overspringshandlinger, hehe. ;)

// Jeanette 


2 kommentarer:

  1. Der er SYGT koldt - men billederne er gode ;-) Fint outfit!

    /Linda

    SvarSlet
  2. Mange tak , hvis man kigger efter kan man også se mine meget røde hænder (total frossen ;) )

    SvarSlet