fredag den 18. januar 2013

Jeanette 160113



Shoes: Pavement // Pants: 5Units // Belt: Pieces // T-shirt: Vince // Blazer: Seduce // Scarf: Pieces



Yeeaah ! 
Selvom jeg er utrolig kuldeskær og fryser hele tiden, så elsker jeg den effekt sneen og frosten gør for landskabet. Det er bare så flot, og ens billeder bliver bare så meget pænere når man har så flot en snehvid baggrund.

Mit outfit denne dag, var ikke noget vildt og tosset. Holdt i sort/blå tema, og ganske afslappet. Men det var os en dag der bare stod på kort info om den nye opgave vi skal skrive, hygge med veninde og så ellers bare hjem og grille og hygge med nogle venner. Jep, I læste rigtigt - grille ! Det var SÅ godt, elsker at grille og til sommer skal der bare grilles helt tosset ;) heh.

Håber i ellers har haft en god dag. Min har stået på opgaveskrivning og hygge med min veninde (medblogger), og i nat skal jeg ellers bare arbejde. Men god weekend til jer alle!

// Jeanette

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige vinterbilleder! :) Det røde hår i den hvide sne - WOW!

    Christian

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak , elsker os den effekt landskabet gør for min farve :)

      Slet
  2. SÅÅÅ smukt et hår! Står i smuk kontrast til sneen! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak , det står rigtig godt dertil , så fedt ! :D

      Slet