søndag den 13. januar 2013

Jeanette 120113


Sweater: Strikket af min farmor (julegave) // Skirt: H&M // Shoes: Vila // Necklace: Pieces


Mit outfit fra i går, hvor min kæreste og jeg havde vores første kæreste dag. Som gik vildt godt, trods begrænsningerne med at der virkelig ikke er så meget man kan lave her i de kolde måneder, som ikke koster alt for meget. 

Men trods det, gik vores dag med en lækker luksus brunch fra morgenstunden af, som jeg havde lavet mens han sov. Derefter gjorde vi os klar (han vidste ikke hvor vi skulle hen), og tog til Aalborg. Der stod vi på skøjter (ikke i så lang tid - mine fingre var seriøs ved at fryse af :/) og så en tur på cafe og få kæmpe varm kakao og belgisk vaffel. Derefter tog vi ind og spillede noget pool, min kæreste elsker at spille pool, og jeg får dermed altid kæmpe hug i det, men ski - det er et vildt hyggeligt spil. Til sidst tog vi på italiensk restaurant, hvor jeg havde bestilt bord og fik vildt godt mad, og sluttede til så dagen af derhjemme med masser af guf, håndboldkamp og nogle afsnit lost (han er os blevet helt bidt af serien!)

Det var så skøn en dag, og glæder mig til de mange næste vi skal have. Dejlig måde at være sammen på, og så man sikker på det bliver til noget når man sætter kryds i kalenderen ;) Hvis I vil se lidt billeder fra dagen, er der nogle få på min instagram profil: Hosbond89 ;)

Forsat god søndag til jer alle, min har indtil videre gået med indendørs fodboldturnering og ren afslapning, yeah !

// Jeanette

4 kommentarer:

  1. Hvor er den strik smuk! Sikke dejligt med en farmor der laver sådanne fine sager til en :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaah det er så skøn , man ved som regel hvad man får i gave, men det så meget mere personligt, når hun selv har strikket den :)

      Slet
  2. Lyder som en skøn kærestedag :D
    Og sikké lækkert hår, du har dig!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det virkelig os , tror det er vigtigt at have sådan nogle dage med sin kæreste :)

      Mange tak , er os meget glad for mit hår ;)

      Slet