onsdag den 9. januar 2013

Jeanette 090113





Bracelets: ByBiehl // Bahne (købt der) // Rings: Erbs & Bjerke // Skagen // Unknown // Necklace: Lokou Mary

Shoes: Pavement // Pants: Global Funk // Sweater: Samsøe Samsøe


Cozy & Comfortable er hvis de perfekte ord til at beskrive mit outfit. I dag var første skoledag efter juleferien og opgaveskrivning, så det var lidt ekstra hårdt at stop op i morges. Derfor blev det til helt afslappet tøj, hvilke efter min mening, blandt andet er cowboy bukser og en dejlig strik ;)

Strikken, støvlerne og ringen fra Erbs&Bjerke er nogle af mine julegaver, som allerede bliver flittigt brugt. Fik nogle rigtige gode gaver, som hvis alle er ved at være indviet. I kan blandt andet se det andet par støvler jeg fik HER

I må ha en forsat god aften, jeg vil til og bevæge mig over i træningscenteret, håber det er noget nemmere at komme til i aften ;)

// Jeanette


6 kommentarer:

  1. Smukt outfit. Jeg elsker dit lange, røde hår :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak ! Er os vildt glad for den farve jeg har fundet :)

      Slet
  2. Jeg er vild med dit outfit, det er virkelig fint :D
    også matcher dit utroligt flotte hår, simpelthen bare så godt til <3

    SvarSlet
  3. Hej Jeantte
    Tusind tak for din søde kommentar på min blog. Hvor er din blog bare skøn, især når det første man blir mødt af er SÅ smukt rødt hår. Ih og dine røde negle og læbestiften, det pepper dit outfit på skønneste vis! Håber du får en dejlig uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød , så mange mange gange tak !
      Men hva kan jeg sige , din blog er genial og har anbefalet den til flere ! :) SÅ gode DIY ! ;)

      Slet