tirsdag den 22. januar 2013

Januar køb

By Christina

Sneakers m. pink kant: New Balance // Sorte støvler: Føtex // Sneakers m. orange: Adidas





Nederdele: Vila
This is why i love January! Masser af tøj/sko til billige penge - eller ingen penge, hvis man har ting, der skal byttes :-)

Jeg fik mine New Balance sneakers af mine forældre i julegave, men har så været inde at bytte dem til en anden størrelse og opdagede ved samme lejlighed, at de var på halv pris - ja tak!! Så jeg endte også ud med at købe mine lækre Adidas sneakers.

Derudover forelskede jeg mig også i de lækre støvler fra Føtex til kun 100 kr. - kan godt være det ikke er bedste kvalitet, men synes det er lige til at overkomme for så billige penge.

Glimmertoppen og skjorten er fra Saint Tropez og har alt i alt kostet 350 kr. (og var heldigvis "gratis" for mig, da jeg havde en julegave, der skulle byttes!)
Cardiganen og t-shirten er fra Pieces og har kostet henholdsvis 75 og 50 kr.!
Nederdelene er fra Vila og har tilsammen kostet 150 kr.!

So, like i said - i LOVE January!

// Christina

4 kommentarer:

  1. Altså... Sikke nogle fine køb, du har gjort dig i januar :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - er også vældig godt tilfreds :-)

      Slet
  2. Ja januar er bare the best!!
    Har også fået købt mig nogle lækre ting til ingen penge - det er jo SÅ lækkert!
    Kan rigtig godt li skjorten fra Saint Tropez :D
    Hilsen vinterfryd.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig bare så lækkert!! Især, hvis man går ud og kigger her i slutningen af måneden - så kan man virkelig finde nogle knaldtilbud ;-)

      Slet