mandag den 14. januar 2013

I Just Looove Posters

By Jeanette
Plakat købt på allposters.dk

Plakater købt på allposters.dk

Billed 1: LP-cover jeg har sat i rammer fra Tiger Billed 2: Købt i en plakatbutik i Aahus Billed 3: Købt i Søsterne Grene
Jeg elsker plakater, og ovenover kan i se en del af min samling. Der findes så utrolig mange forskellige slags plakater rundt om på nettet eller i butikkerne. Med dem kan man gøre sin bolig unik og personlig, ved at finde nogle som udtrykker ens person og stil. 

Et godt og billigt tip til personlige billeder, er at gå ned i den nærmeste Læsehest eller genbrug, og kig de mange LP plader igennem. Der findes så mange fede lp covers, som i en ramme fra tiger, kan dekorere godt i boligen. Jeg selv har en bette samling, som jeg skifter imellem til mine rammer, på den måde sker der løbende lidt små ændringer i boligen. 

I morgen vil jeg lave et indlæg med nogle af mine favorit plakater der er rundt om på nettet, og nogle som jeg selv overvejer at købe. Trænger til lidt flere til samlingen, og i kan få lidt inspiration ;)

I må ellers have en forsat god sne-hvid mandag :)

// Jeanette

4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Især den midterste på det sidste billede/collage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak , elsker os den plakat - de ord der står på den, er bare så vigtige ! :)

      Slet
  2. Du ser virkelig ud til at have sans for indretning :)
    Tak for inspiration!

    www,fashionlab.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak , det var et rigtig rart kompliment :D

      Slet