torsdag den 10. januar 2013

I am one lucky girl

By Christina

.. fordi jeg fik så mange fantastiske julegaver i år - var virkelig overvældet! Her er lidt billeder af nogle af tingene.

Lysestager: Mood Living

Pude: Hay
Plaids: købt i Salling (kan ikke huske mærkerne..)

Magasinholder: Neon Living

Mascara: Diorshow Blackout // Læbestift: MAC (fra min medblogger) // Showergel: Biotherm

Armbånd: købt i Bahne (kan ikke huske mærket) // Ringe: Skagen
Det vildeste er, at det her SLET ikke er alle mine gaver.. Fik blandt andet også et par sneakers, en jakke/blazer, en skjorte, bukser, strømpebukser, øjenskyggepensler, gavekort, tørklæder - og så fik jeg 3 gange af mascara'en og cirka 10 Skagen ringe - men sådan er det, når man skal have mange steder fra :-)

Men er bare virkelig glad for alle tingene og det er alt sammen noget som har stået på min ønskeseddel, så det kunne virkelig ikke være bedre!

Håber også, at i har haft en fantastisk jul og et dejligt nytår - det må man godt sige, selvom det er den 10. januar ;-) 

Fortsat god dag!

// Christina

2 kommentarer:

  1. Super lækre gaver! Jeg er specielt vild med bolig-tingene og den røde læbestift :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - er virkelig også glad og overvældet over alle tingene! :-)
      Håber også, at du har fået en masse gode gaver.

      God dag!

      Slet