onsdag den 2. januar 2013

HAPPY NEW YEAR!!

By Christina

I'm back!! Det har stået lidt stille, især for mig, her på bloggen, da jeg simpelthen har haft så meget at se til her over julen og nytåret, men nu tænkte jeg, at det var på tide at komme i gang igen!!

.. og det vil jeg så gøre ved at ligge nogle billeder ud fra min utrolig hyggelige og dejlige aften med min veninde :-)






.. og så lidt billeder fra mobilen




Jeg havde en virkelig hyggelig aften, uden en masse alkohol - så 1. januar var faktisk velkommen denne gang. Fantastisk! Klokken 00.00 stod vi inde på Store Torv i Aarhus og så domkirkens ure slå 12! Virkelig fed oplevelse med en fed stemning og en masse fyrværkeri. Vi havde taget en lille "madpakke" med, med kransekage og Asti. Alt i alt en dejlig aften!!

Min smukke nytårskjole er bestilt over Asos og er fra mærket Motel. Den kan købes her til billige penge :-)

Håber i alle kom rigtig godt ind i det nye år uden nogle skader eller lignende! 2013 bliver et fantastisk år!

// Christina 

2 kommentarer:

  1. wow! Happy New Year!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. And happy new year to you!! Hope you had a great night!

      Slet