lørdag den 5. januar 2013

Gode tilbud - JA TAK!

By Christina

Jeg er en af de mange, som er tilmeldt alverdens tilbudsmails - Downtown, Sweetdeal, Groupon, SPOT, Takeoffer - you name it! Så jeg får sådan cirka omkring 15 mails (bare med tilbud) ind om dagen..

Når man så er fattig studerende er det faktisk en rigtig god måde at spare nogle penge. Jeg må da også indrømme, at mange af de mails jeg modtager bliver slettet med det samme, fordi der ikke er noget interessant, men det hænder, at jeg finder nogle ting jeg står og "mangler" :-)

For jer der ikke ved hvad disse hjemmesider er, så er det egentlig bare nogle hjemmesider, hvor man kan gå ind og skrive sin mailadresse og hvor man er fra og så modtage tilbud fra den by man bor i (eller i nærheden af) - tit helt op til 70 %. Det kan være alt lige fra rejser til tøj til massage - ja, ALT!

Har i dag fået købt mig et værdibevis til et fotokursus i Aarhus (som jeg længe har ville på!!) til 399 kr., som normalt koster 1.450 kr. - så det må siges, at være et rimelig godt tilbud! Jeg fik også lige lokket min medblogger, Jeanette til at købe et - så vi skal på tøsetur og lære hvordan vi skal bruge vores kamera :-) I kan stadig nå at købe det her.


Selvom det er et fantastisk koncept og nogle gode tilbud, så kan det også være farligt - for det er jo ikke altid, at det man køber var noget man ville have købt, hvis ikke man havde fået de mails... MEN, sådan er det jo også, hvis man liiiiiige kommer til at gå ind på H&M's hjemmeside :-) hihi

Jeg har fået mig nogle rimelig gode (og lidt mærkelige) ting igennem tiden - fx lærreder (billig julegave til mine forældre), fotobog (billig julegave til farmor), polefitness time, Infinity lysestage, manicure, sushi, frisør og mange andre ting.

Så skynd jer at meld jer til og spar en helveds masse penge - studerende eller ej! :-)

//Christina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar