søndag den 27. januar 2013

Ebay jakke

By Christina

Coat: Ebay // Pumps: Deichmann // Scarf: Amust // Shirt: Atmosphere


Her er lidt billeder af min flotte og dejlige jakke fra Ebay! Beklager meget de lidt "mærkelige" billeder, men det var kærestens første gang til at tage outfitbilleder af mig, så der skal lige tålmodighed til ;-)

Men jakken kan i hvert fald købes her og den kan varmt anbefales! Den koster kun omkring 200 kroner og ligner jo den meget populære jakke fra Zara på en prik - bare lige omkring 1500 kroner billigere.. MEN i skal ikke bare gå ud fra jeres egen størrelse - min er en large og det er lige ved, at den er for lille (og jeg bruger normalt S eller M).

Jeg lover, at der kommer bedre billeder af den SNART! Men indtil da kan i kigge forbi Style by Josephine's blog og se flere billeder - det var der jeg blev inspireret til at købe den :-)

Og undskyld vores fravær her i weekenden, men vi sidder begge og skal til eksamen i morgen, så vi er dybt begravet i power points, bøger og worddokumenter.. God søndag!!

// Christina

6 kommentarer:

  1. Uhh hvor er den fin :) godt jeg kunne inspirere :)

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Ja, det er den virkelig! Den er bare så lækker - og billig :-)

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Kan man være sikker på om man få det rigtige? For jeg har et par gange købt noget fra Kina og Hong Kong, og der fik jeg ikke det rigtige, og skulle lige pludselig betale 300 kr. mere.

    SvarSlet