tirsdag den 29. januar 2013

Christina 280113

By Christina

Jacket: Ebay // Scarf: Amust // Shoes: Føtex // Jeans: Second Female



Top: H&M 
Så kom der nogle ordentlige billeder af min jakke. Jeg har tidligere skrevet om denne dejlige Ebay jakke (her). Synes virkelig den er fed, og gør mit outfit fedt, selvom jeg var rimelig sort i går ;-)

Det var bare en glædes dag i går, da disse billeder blevet taget - vi havde lige overstået en eksamen! YAY! Så nu har vi bare fri de næste par dage, hvor der for mit vedkommende skal ryddes op og gøres rent i lejligheden.. Synes altid den ligner noget værre noget efter eksamenslæsning :-)

God aften til jer!

// Christina

4 kommentarer:

  1. Åh, din jakke er fantastisk! Hvor hurtigt kom den frem? og hvordan er den i størrelsen? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er virkelig fantastisk! Den kom frem ca. 2 uger efter jeg bestilte den - så det var faktisk ret positivt. Jeg har købt en L og jeg bruger normalt S/M - men du kan evt. gå ind på indlægget jeg henviser til i det her indlæg :-)

      Slet
  2. Den er altså virkelig smuk, den jakke :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig!! Den er så dejlig :-) den kan klart anbefales at købe.

      Slet