lørdag den 5. januar 2013

CHRISTINA 201212

By Christina

Ja, i know - de er meeeeget gamle de her billeder, men synes alligevel lige i skulle se dem :-)

Halstørklæde: Zara // Handsker: H&M // Læderjakke: Vila // Sko: Deichmann // Bukser: H&M

Halskæde: Erbs & Bjerke // Taske: Erbs & Bjerke // Sort top: Envii


Sko: Deichmann

Disse billeder er taget hos min medblogger i Aars for et par uger siden - lige før jul, da vi havde en julegavebyttedag. En dejlig og hyggelig dag!

Jeg har slet ikke fået taget nogle outfits billeder her i løbet af julen/nytåret, så tænkte at jeg lige kunne bruge nogle gamle billeder, som jeg aldrig har fået lagt ind :-)

Jeg må hellere komme tilbage til min eksamensopgave som skal afleveres på mandag og har kun skrevet 1/3 del af den... Men sådan er det når man laver overspringshandlinger konstant!

God lørdag til jer!

// Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar