torsdag den 17. januar 2013

CHRISTINA 160113

By Christina



Sneakers: Adidas // Bukser: Cheap Monday // T-shirt: Pieces // Blazer: Inwear // Hue: Pieces




Jeg ELSKER det smukke vinterlandskab vi har i øjeblikket - det er simpelthen så flot! Det der fine sne, der bare ligger uberørt på grenene. Perfekt vejr til at tage billeder i!

Har lige købt de sneakers jeg har på - de er lidt utydelige at se på billedet, men regner med at ligge et oplæg op af nykøbte items indenfor den nærmeste fremtid - så kan i rigtigt se dem.

Min oversize blazer har jeg faktisk været så heldig at overtage fra min mor - hun var skisme ved at sælge den, inden jeg lige så den og blev totalt forelsket i den - er SÅ glad for den (nok især fordi jeg ikke har givet en øre for den).

Men rigtig god dag til jer!

//Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar