fredag den 11. januar 2013

CHRISTINA 110113

By Christina

Trøje: H&M // Nederdel: Vila // Strømpebukser: H&M // Sko: Føtex (ja, i know..) // Øreringe: Pieces






Her er lidt outfits billeder fra i dag, hvor jeg havde min første skoledag efter juleferie og opgaveskrivning. Må sige, at det var en noget kold fornøjelse, da det på det her tidspunkt begyndte at trække op til et meget voldsomt snevejr!

Men jeg har fået anskaffet mig et par lækre sager her i januarudsalget - bl.a. trøjen, nederdelen og skoene. Ved godt, at mine sko er købt i Føtex og det måske ikke lige er det mest eksklusive og bedste, men synes virkelig de var fede og så kostede de kun 100 kr.!! Så synes jeg det var i orden :-)

Nu vil jeg i seng - arbejdet kalder klokken 6.00 i morgen tidlig.. Godnat!

// Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar