torsdag den 24. januar 2013

Beauty Favorites - Face

By Jeanette

Her er et indlæg om mine nuværende favorit produktet til ansigtet. Nogle af dem er af flere gangs køb, og er helt klart favoritter som jeg ikke kan undvære. Ellers forsøger jeg mig ofte med en masse forskellige produkter, da jeg altid er nysgerrig for at finde ud af om der findes et endnu bedre produkt derude ;) Men disse produkter fortjener sin plads i rampelyset !


Origins BB Cream: Da de mange BB cremer kom frem, brugte jeg lang tid for at finde den jeg synes lød bedst. Har altid været stor fan af origins produkter, og denne BB cream lover udover masser af fugt og god farve, også en boosting af ens huds forsvar mod forurening, store porer og fine linjer. Ligeledes har den en solfaktor på 15. Alt i alt et fantastisk produkt, som jeg har været utrolig glad for på de trætte mandager. 

Embryolisse: Denne creme har været meget omtalt på de diverse medier og blogs. Hvilke er med god grund, da den virkelig går ind og fugter huden godt, samt skaber en god base når der skal lægges make-up. Bruger min både som natcreme og dagcreme når der er meget koldt i luften. 

Avene - Cleanance K: Efter at have læst anmeldelsen fra disse to skønne beauty guruer, rendte jeg straks ud og købte den. Den skulle da prøves - hvilke var en fantastisk ide. Føler virkelig at min hud er blevet blødere og pænere at se på! Jeg bruger den hver morgen, nogle dage uden creme ovenpå, andre gange min BB creme eller min Embryolisse. 

Ole Henriksen - Truth Serum Collagen Booster: Det var egentlig lidt af et tilfælde at jeg prøvede og købe denne serum i sin tid, men siden da har jeg genkøbt den flere gange. Den får ens morgentrætte hud til at gløde, samt se mere frisk ud i løbet af dagen. Jeg bruger den hver morgen, inden mine cremer. 

Purely Professional: En rens jeg er blevet inspireret til at købe fra forskellige blogs. Min hud havde førhen en tendens til at blive meeeget tør efter rens, men med denne - som er meget mild - føles min hud ikke tør efter rens, dog meget rent. Bruger den både om morgenen og om aftenen, men om aftenen bruger jeg en svamp til at rense af med, så jeg dermed får renset alt skidtet fra dagen af samt de døde hudceller. 

Organic Boost - Intense Repair Oil: Igen et produkt jeg ikke kan leve uden. En helt fantastisk olie, som går ind og reparere, nærer, beskytter og genopbygger huden. Den har virkelig været guld værd for min hud, som har en tendens til at være rigtig træls. Bruger den hver aften inden min creme, hvor næste dag er min hud meget pænere og friskere og se på.

Håber i kunne bruge mine tips, i hvert fald nogle produkter der fortjener en mere anmeldelse med på sin vej ;)

// Jeanette 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar