fredag den 18. januar 2013

A lot of posters

By Jeanette

Har fundet en masse forskellige plakater, som jeg virkelig synes er flotte. De er lidt i forskellige genrer, og må indrømme at jeg nok heller ikke altid er den bedste til at holde mig til en. Synes at retro plakater er så fede og passer godt til, hvis man kører et meget stram minimalisktisk indretning. Ligeledes med farverige plakater, som kan live et rum meget op. Men håber i kan bruge inspirationen, for det altid godt med lidt udveksling i ens lejlighed, og en plakat kan give en stor ændring, selvom det er en lille ting. 
Links: Plakat 1, Plakat 2 , Plakat 3
Synes disse tre retro plakater er vildt fede, bogstavelig talt. Den første med London  er i nogle lækre varme farver, og så er jeg så glad for London, at denne plakat altid vil minde en om den fantastiske by. De næste to ville bare passe så godt ind i min indretning, især nr. 3 plakat - så smuk.
Links: Plakat 1 ,  Plakat 2 , Plakat 3
Den første plakat, fik jeg øjnene op for, efter at have læst dette gæsteindlæg af kunstneren bag. Synes det er nogle utrolige flotte plakater/værker hun laver, i nogle lækre farver. Nr. 2 plakat, er bare i så skønne nogle farver, og så har jeg altid haft en stor kærlighed for hunderacen Mops! Den sidste er helt simpel, men bare med så lækker en farve. 
Links: Plakat 1 ,  Plakat 2 , Plakat/er 3
Disse tre plakater, er i den mere støvede genrer, men stadig vildt fede. Den første med ordene, er fordi, at jeg synes det budskab er vildt vigtigt at vi husker på. Nr. 2 er igen fordi jeg bare elsker de små hunde, og denne med racen fransk bulldog, er os bare vild sød. De sidste tre er nogle jeg har overvejet længe at købe, har en forkærlighed for gamle kameraer, og synes disse tre små billeder, bare er så fede. Ville pynte godt inde i mit soveværelse ;)

Links: Plakat 1 , Plakat 2 , Plakat 3
De sidste tre plakater er helt simple, men stadig utrolig fede. Den første er jeg helt tosset med, men ved ikke om min kæreste ville synes det var så fedt at have den til at hænge, måske lidt for piget. Ligesom med nr. 2. ;) Men den sidste, synes jeg passer perfekt ind i et hjem hvor man kører retro stilen blandet med minimalisktisk hvid. 

Håber ikke I kørte død i mit lidt lange indlæg, men at i er blevet lidt inspireret. :) Ellers må i ha en rigtig god dag! 

// Jeanette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar