tirsdag den 27. november 2012

JEANETTE 161112

By Jeanette


Kjole: Gestuz // Sko: Unknow // Blazer: MByM // Halskæde: Lokou Mary
Hej 

Jeg lover, billederne bliver bedre fremover. Men ville lige vise dette outfit jeg havde på til årets første julefrokost. Det var et simpelt og lige mig outfit. 

Denne kjole fra Gestuz er en af favoritterne for tiden, og skal nok blive brugt nogle gange denne jul, da jeg ikke mindre end 7 julefrokoster har - pyyh. Men heldigvis kan den styles på så mange måder, og senere må jeg vise jer den smukke ryg den har. 

// Jeanette



2 kommentarer:

  1. Uh det var mange julefrokoster - held & lykke med dem alle sammen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - må os indrømme at det lige er rigeligt mange i år !
      Men svært at frasortere når alle falder i hver sin weekend ;)

      Slet